Grote Clubactie 2023

De Grote Clubactie is een Nederlandse loterij voor sport-, cultuur- en hobbyverenigingen. Leden van verenigingen verkopen loten en van de opbrengst gaat zo’n 80% direct naar de vereniging.

Eind september is het dan weer zo ver, de Grote Clubactie.
We zullen dit jaar zeker weer mee doen na het mooie bedrag van vorig jaar! € 2.247,12

Winacties
Bij de Grote Clubactie kan je een medaille winnen als je een bepaald aantal loten hebt verkocht.
Wij als Scouting Ridder van der Maelstede willen hier graag iets aan toevoegen namelijk:
Bij de verkoop van 15 loten krijg je een officiële Scouting Kapelle Dopper (water fles)
Bij de verkoop van 25 loten krijg je een Scouting Kapelle Opinel (scouting mes)
Bij de verkoop van 40 loten krijg je een geheime prijs voor de buitengewone inzet voor de scouting

Het doel
Ons bestedingsdoel was elk jaar niet heel duidelijk, maar dit jaar gaan we er wat moois van maken!

We zijn van plan om de spelmateriaalkast een volledige make-over te geven, denk hierbij aan nieuwe voetballen, pionnen, hoepels, slagbal set en ga zo maar door!

Een nieuwe grote tent stond ook al op onze wensenlijst.

En zoals jullie misschien al wel hebben gezien gaat het gebouw ook langzaam achteruit, hier willen we graag nog veel aan onderhouden.

En samen met de Rabo Clubsupport moet dat zeker lukken!
In de groepsactiviteiten agenda staat de verkoop periode en de trekkingsdatum.