Scouting NL app

Ontdek de Wereld van Scouting Ridder van der Maelstede met de Scouting Nederland App!

Ben jij klaar om je Scouting-ervaring naar een hoger niveau te tillen? Maak kennis met de officiële Scouting Nederland App en ontdek een nieuwe dimensie van eenvoudigere planning, directe toegang tot het laatste nieuws, en een naadloze verbinding met alles wat er gaande is bij onze geweldige scoutinggroep!

Waarom de Scouting Nederland App?

1. Agenda in je Zak:
    • Nooit meer een evenement missen! De app biedt een overzichtelijke agenda met alle belangrijke data, van wekelijkse bijeenkomsten tot spannende kampen. Alles wat je nodig hebt, altijd binnen handbereik.
  2. Directe Nieuws Updates:
    • Blijf op de hoogte van het laatste nieuws van Scouting Ridder van der Maelstede. Ontvang directe meldingen over belangrijke aankondigingen, activiteiten, en leuke verhalen rechtstreeks op je telefoon.
  3. Plan Je Scouting Avonturen:
    • Organiseer je eigen Scouting-agenda! Voeg persoonlijke notities toe aan evenementen, stel herinneringen in en deel je plannen met andere leden.
  4. Interactieve Nieuwsvoorziening:
    • Ervaar een levendige nieuwsfeed waarin we foto’s, video’s en verhalen delen van onze Scoutingavonturen. Laat je inspireren en deel zelf jouw memorabele momenten!
  5. Sociale Connectie:
    • Bouw een hechtere band met je mede-scouts. Ontvang uitnodigingen voor activiteiten, geef aan of je aanwezig bent, en blijf in contact met je Scoutingfamilie.

Hoe Installeer Je de App?

1. Ga naar de App Store (iOS) of Google Play Store (Android).
  2. Zoek naar “Scouting Nederland” en download de app.
  3. Log in met je Scouts Online e-mail adres (of maak er een aan als je dat nog niet hebt).
  4. Selecteer “Scouting Ridder van der Maelstede” als jouw groep.

En voilà, je bent nu verbonden met alles wat onze scoutinggroep te bieden heeft!

Download vandaag nog de Scouting Nederland App en beleef Scouting Ridder van der Maelstede als nooit tevoren. Samen maken we van elke activiteit een onvergetelijk avontuur!

Een ander e-mailadres gebruiken? Geef deze wijziging door aan de App Beheerder op appbeheerder@scoutingkapelle.nl

Met het aanmaken van een account voor de Scoutingapp ga je akkoord met de gebruikersvoorwaarden. De privacyverklaring van de Scoutingapp kun je hier vinden. Meer informatie over de Scoutingapp is te vinden op www.scouting.nl/app