Route

Ligging “Slot Maelstede”

Het scoutinggebouw is gelegen achter sportcentrum “Het Groene Woud”. Als u over de Vroonlandseweg rijdt, ziet u op een gegeven moment een gebouw van de plaatselijke tennisvereniging. Daarnaast is de ingang van het parkeerterrein van het sportcentrum.

Rechts van de sporthal ziet u een geasfalteerd fietspad tussen de bossen verdwijnen naar bosgebied “de BOK”. Dit is het Bospad en gelijk de toegangsweg naar het scoutinggebouw. U kan dit pad gebruiken met auto’s voor laden en lossen, de sleutel om het paaltje weg te halen is verkrijgbaar via de beheerder.

Coördinaat X O 3.97035624
Coördinaat Y N 51.48278946

Routebeschrijving

A58 vanuit Bergen op Zoom

Vanaf de A58 neemt u de afslag Kapelle. U volgt de borden “Kapelle”. Eerst rijdt u langs Biezelinge tot u bij de spoorwegovergang komt. U gaat direct na de spoorwegovergang rechts, dit is de Vroonlandseweg. U volgt de weg langs het spoor, met de bocht mee naar links. Op een gegeven moment ziet u rechts voetbalvelden, die rijdt u voorbij. De ingang na de voetbalvelden is een bospad naar de korfbalvereniging, die daarna is de ingang die u moet nemen. Zie verder hierboven bij “Ligging Slot Maelstede”.

A58 vanuit Middelburg / Vlissingen

Vanaf de A58 neemt u de afslag Kapelle / ’s Gravenpolder. Onderaan de afslag gaat u links op de rotonde richting Kapelle. Volg de borden “Kapelle” tot u bij de spoorwegovergang komt. Direct na de spoorwegovergang gaat u rechtsaf. U passeert het station en komt verderop aan bij weer een spoorwegovergang. Steek schuin rechts over en vervolg uw route langs het spoor. U volgt de weg langs het spoor, met de bocht mee naar links. Op een gegeven moment ziet u rechts voetbalvelden, die rijdt u voorbij. De ingang na de voetbalvelden is een bospad naar de korfbalvereniging, die daarna is de ingang die u moet nemen. Zie verder hierboven bij “Ligging Slot Maelstede”.

N670 vanuit Goes

Volg de N670 vanuit Goes tot u bij een rotonde komt. Ga rechtdoor over de rotonde. Ook bij de volgende rotonde gaat u rechtdoor. kruising daarna slaat u rechtsaf en rijdt de Vroonlandseweg op. Volg deze weg tot u een fruitboomgaard aan uw linkerkant krijgt. Direct daarna is links de ingang van het parkeerterrein van sportcentrum “Het Groene Woud”. Zie verder hierboven bij “Ligging Slot Maelstede”.