Verhuur

Aan wie verhuren wij?

We verhuren “Slot Maelstede” en terrein alleen aan groepen ten behoeve van kampen. Die groepen moeten onder deskundige en aangewezen begeleiding staan. Dit kunnen scoutinggroepen met leiding en begeleiding zijn, jeugd- en jongerenwerkverenigingen of –stichtingen met leiding en begeleiding, schoolklassen onder begeleiding van leerkrachten en begeleiding, etc. We verhuren het gebouw niet voor feestjes of partijen en commerciële activiteiten.

Wanneer verhuren wij?

Het gebouw en terrein zijn allereerst voor onze eigen scoutinggroep. Dat betekent dat het gebouw en terrein niet altijd worden verhuurd. Het gebouw en terrein worden alleen verhuurd door de week, de eerste weekeinden van de korte vakanties die gelden voor Regio Zuid van Nederland) en tijdens de grote vakantie Regio Zuid (zie www.rijksoverheid.nl/schoolvakanties).

Wanneer is Slot Maelstede beschikbaar?

Als u interesse heeft om te verblijven in het Scoutinggebouw “Slot Maelstede” kunt u in de kalender (tab beschikbaarheid) bekijken of het gebouw of terrein nog beschikbaar is.

Neem gerust contact met ons op wanneer u behoefte heeft aan meer informatie, een boeking wilt maken of wanneer u een keer wilt komen kijken.