Opbrengst Grote Clubactie van €4.000 voor Vernieuwde Avonturen!

In een glansrijke triomf voor Scouting Ridder van der Maelstede hebben we ons verenigd om een ongelofelijke opbrengst van €4.000 te behalen in de recente Grote Clubactie. Deze buitengewone prestatie zal een positieve impact hebben op de avonturen van onze jeugdleden, doordat we gloednieuwe spelmaterialen zullen aanschaffen.

De Grote Clubactie is een jaarlijkse traditie waarbij verenigingen en clubs fondsen werven voor speciale projecten. Dit jaar hebben we laten zien dat ze vastbesloten zijn om de ervaringen van hun leden te verbeteren en de jeugd een nog betere scoutingbeleving te bieden.

We bruisen van opwinding met de mogelijkheden die deze fondsen bieden. Hier zijn enkele hoogtepunten van wat we kunnen verwachten:

State-of-the-Art Spelmateriaal: De opbrengst van de Grote Clubactie stelt Scouting Kapelle in staat om de nieuwste en meest innovatieve spelmaterialen aan te schaffen. Van klimuitrustingen tot creatieve knutselspullen, onze scouts kunnen zich verheugen op een nog gevarieerder scala aan activiteiten.

Uitdagende Activiteiten: De scoutingervaring draait om uitdagingen en avontuur. Met de nieuwe fondsen kunnen we opwindende en uitdagende activiteiten organiseren die de vaardigheden en het zelfvertrouwen van onze jeugdleden verder zullen ontwikkelen.

Duurzaamheid en Natuurbehoud: Scouting heeft een sterke band met de natuur en met de extra middelen zullen onze scouts de kans krijgen om meer te leren over het milieu en hun rol bij het beschermen ervan.

We kijken met opwinding uit naar de komende maanden, waarin ze de vruchten van deze inspanning zullen plukken. Het belooft een jaar vol avontuur en nieuwe ontdekkingen te worden voor de scouts van Kapelle!

Voor meer informatie en updates, houd de app en sociale media in de gaten.

Scouting Ridder van der Maelstede